Anna

2011-08-06
23:52:29

Humm?!?!
Asså nu är de såhär, jag inte intresserad av teorier ang. 9/11 alls gillar inte teorier alls. Men detta var lite coolt som jag nydligen hittade. Dock har jag inte sett en 20 dollars sedel på riktigt så de kan ju vara fake men iaf, lite häftigt iaf.

1)  Vik ihop en ny  $20 dollar sedel enligt nedan...

2)  Vik ihop den igen som bilden nedan visar:


3)  Vik den andra sidan enligt nedan och jämför med bilden til höger:


4) Vänd sedeln upp och ner, och jämför med bilden på Twin Towers till höger...




Genom att vika en 20-dollarsedel på ett enkelt geometriskt sätt så visas en katastrof.

Först: Pentagon i flammor...



Sedan Twin Towers



Sen om man tar datumet 9/11 och plussar ihop dem, 9+11=20, Och de är ju en 20 dollars sedel man viker, de ni. Detta är säkert jätte gammalt men jag hittade iaf detta nu.

Slumpen?!

Peace!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: