Anna

2011-08-04
00:14:09

Grattis!!!

Grattis till min bror som fyllde år idag (3 aug) Så de firades med tårta hemma hos mor och far. De var härligare att sitta där, ute i trädgården än i en lägenhet. Men sen hamnade jag i en fet matkoma men jag kände att jag ville hem istället för att somna på soffan hos mamma. Kan ju säga att jag dog fort i soffan när jag kom hem, men jag sov inte så länge, men de räckte. Så nu har jag matat djuren och nu ska jag sova. För vet ni vad? I morgon jobbar jag sista dagen och sen tar jag semester i 10 dagar. Sen om man plussar ihop eftermiddagen i mon och för middagen den 15:e så blir de 11 dagar.

 

Grattis bror nästa år blir du en riktig Old guy, hihi <3

 

Eddie bjuder på popcorn. <3


 



Kommentar:
#1: sinni

go tårta vaar det iallfall :-)

2011-08-04 @ 08:59:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: