Anna

2011-08-28
23:19:43

Brist på annat...
...så kör vi en sån här fjortis grej men de passa ju mig. HAHA...

FEM SAKER JAG INTE KAN VARA UTAN

1. Min iPhone

2. Min bil

3. Musik

4. Spel

5. Träning

 

FEM SAKER JAG VILL

1. Åka till Norge och jobba

2. Köpa hus

3. Träna till mig en fin kropp

4. Starta ett eget företag

5. Att komma till den punkten i livet där man har de man behöver och bara kunna leva och vara nöjd, lycklig.

 

FEM SAKER JAG ÄLSKAR

1. Mina Ratz

2. Lönings dagen

3. Höga skor

4. Lukten av nyklipp gräs (gräsmatta då)

5. Känslan av att kunna umgås med någon och bara kunna vara tysta tillsammans utan att det ska kännas obekvämt.

 

FEM LÅTAR JAG TYCKER ÄR BRA

1. Skrillex – Scary Monsters and Nice Sprites

2. Hoffmaestro - lullaby

3. Sick puppies - you're going down

4. Movits na na nah

5. Lmfao - party rock anthem

Finns så sjukt mkt bra musik, nu tog jag bara de första jag såg när jag kollade igenom min musiklista. Är allätare av musik så Indie rock, Metal av olika slag, dupstep, pop, hiphopp, jazz och allt annat man kan hitta lyssnar jag på.

 

FEM SAKER JAG OGILLAR

1. Dubbelmoral

2. Regn och åska

3. Skitsnack

4. När man råkar ha ont i magen och mår illa som tjej och alla ska hålla på och säga att man är gravid. JAG ÄR LIKA MKT MÄNNISKA SOM ER MÄN FFS!!

5. Veliga människor

 

FEM SAKER JAG ÖNSKAR

1. Långt eget hår

2. Att bli färdig tattuerad

3. Fixa till boobs och näsa

4. Äga en stycket vit Audi R8

5. Arbeta på ett ställe där jag trivs

 

Peace!


Kommentar:
#1: Anonym

Vad är det för fel på dina bröst?

2011-09-09 @ 00:53:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: