Anna

2011-08-08
18:13:17

Arbetsintervju och Sia-glass

Idag vart jag iväg på arbetsintervju och de lät riktigt lovande. Kommer att bli kul men även mkt ändringar när de gäller de schema jag är van vid, inget dåligt men en förändrig, De kommer alltid att finnas något att göra på detta arbete så de kommer aldrig att bli lamt. Så de är kul och kul att träffa nytt folk, de är mestadels tjejer där också.

Sen när jag var klar där så åkte jag och min bror (han körde till arbetsintervjun) inom Sia-glass fabriken för dem har ju utförsäljning av andrahandsglass där så vi köpte massa glass. Jag köpte 10 glassbåtar, 10 trollis (tror jag att dem hette) och sen 0,5l äppelpaj glass och kladdkaka glass. De jag kan tipsa om är Äppelpaj glassen DEN ÄR SJUUUUUKT god! Asså detta med äppelpaj smak är bara för bra idé. Finns ju sånt vin ”varm och kall” som smakar som äppelpaj med vaniljsås och kanel. Den kan man dricka både varm och kall precis som den heter.

 

 

Jag han till och med träna idag och de gick sjukt bra. Jag skulle lätt kunna köra ett till gym pass efter de jag körde. Jag har så jätte mkt energi i kroppen den senaste veckan. Jag skulle egentligen till måndagsklubben idag men de verkar inte vara så många som ska dit så jag stannar hemma och spelar lite på ps3an istället.

En sak som jag alltid tänkt på när jag kommit på är att jag alltid har så sjukt många skor i min trapp. Jag har 8 par skor som ligger helt huller om buller i trappen. Men de roliga är att jag använder alla ofta. Jag gillar alla skor lika mkt men de ser ut som att jag har fest eller något men de är alla mina.

 

 

 

Peace!


Kommentar:
#1: Anonym

Vad gör du nu? Pluggar elr jobbar? Var var du på intervjun nånstans?

2011-08-14 @ 15:33:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: