Anna

2011-04-18
17:37:21

Veckans bild v16
Jag och en arbetskompis tänkte lägga upp en bild på våra djur varje vecka. För att de är så störande =) Bilderna ska vara ca 1 vecka gamla så man måste helt enkelt ta en ny bild varje vecka. Först ut kommer en bild på min Maja. Hon gillade inte alls att vara i gräset fast de inte var kallt ute alls. Men de är la läskigt att komma ut efter att man bara är inne hela tiden. Detta var den ända bra bild jag fick på henne för hon kutade upp i mitt knä hela tin. Men hon gillade sitta i knäet på dig och knaste och ploppa med ögonen. Vist är hon fet <3

Och varje vecka ska vi ha ett nytt tema. Denna veckan blev de utomhus. Så ni får nu vänta en vecka till nästa bild och tema ;)

 

Här kommer Jimmys bild på hans husdjur.

 

Ormbilden är tagen av Jimmy Cederhag.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: