Anna

2011-04-03
22:25:16

The more i get to know some people - the more i like rats

Jag blir bara mer och mer besviken på folk. I helgen fick jag reda på att en person som jag verkligen litade på, verkligen INTE är så den han spelar. Blev mest bara äcklad och ledsen på honom. Så honom skiter jag fan i. De var en person jag skulle kunna se mig leva med men efter detta så blir jag bara besviken. Jag trodde han höll de han lovade och de vi kom överrens om men nä, han är ju ändå kille och alla killar är ju svin, MEN LIKT FÖRBANNAT VILL MAN HA EN JÄVEL! Man kan verkligen INTE lite på någon längre.

Som titeln säger så ju mer jag träffar folk så gillar jag bara råttor mer, Dom är så trogna FAST jag har problemråttor hemma. Dom vill inte ens lämna mig på dödsbädden. Dem är så gulliga när dem kommer fram och tröstar en om man är ledsen. Vet när Mamma råtta levde så brukade hon slicka bort mina tårar (låter kanske äckligt för er som inte gillar råttor och djur). Dem är helt otroliga och underbara varelser. Tänk om de fanns människor som är lika trogna som dem.

 

 

De jobbiga är att jag gärna vill träffa en kille snart. Jag är smått trött på att vara ensam har varit de i ca 2år nu. Vist de är inte lika länge som vissa andra har haft de men ändå. Jag sitter här i en bajs stor lägenhet helt själv, jätte tråkigt. Skulle ha varit hur soft som helst att ha någon att komma hem till eller att någon kommer hem till mig. Att kunna äta middag med någon (jag gillar inte att äta själv eller laga mat till bara en person) eller bara glo på en film med någon jämte mig, vill ju även ha någon som vill umgås med mina vänner och jag med hans, hitta på bus tillsammans osv. Vill ju inte vara en toffel, vill ju fortfarande ut och göra saker. Men på veckor dagarna gör jag ju ändå nada, så de skulle ha varit skönt att softa med någon på veckodagar, och bo med någon.

 

 

Men jag är inte så desperat så jag tar vem som, bara för att ha någon. De jag undrar om de överhuvudtaget finns någon här i Halmstad som inte är en PLAYER! Känns som att alla killar runt min ålder är de. Sen kanske jag är en smula för kräsen.

 

Jag hatar att se nykära personer, för JA jag vill med vara nykär. Eller nej inte nykär jag vill bara ha någon att tycka om som tycker om mig med. Jag vill bara vara med någon.

Förstår inte vad som är felet på mig, skulle ha varit nice om någon kunde berätta lite för mig om jag nu har en ful ovana man kanske borde träna bort osv.

För jag är ändå normal ”snygg” jag är ju inte allt för ful liksom, jag är en ganska sprallig tjej som har ibland för mkt fantasier. Tränar på gym några ggr veckan har fast jobb bil och allt sånt. Jag städar gärna och lagar mat men de vill säga om kille med hjälper till då och då. Tänker ju inte bli någon husa. Och ha någon man kan prata om allt. Jag skulle kunna eller ÄR den bästa flickvännen man kan ha. Sen har man ju mognat en hel del sen mitt senaste förhållande.

 

MEN DE FINNS JU INTE NÅGOT SÅNT DRÖMFÖRHÅLLANDE!!! Åååååh skit på er.

 

 

Nu är allt snurrigt och trassligt och man vill ha allt, Jag brukar få allt jag vill ha varför kan jag inte få detta? Ja, jag är en bortskämd unge.

GOD NATT SUCKERS!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: