Anna

2011-04-12
01:56:33

Som en vårlök

YES!

Jag har varitlite så där bitter på livet och på allt och alla, ett tag nu. MEN!! Igår kom jag på de ULTIMATA. Jag vet vad jag vill göra, men de kommer att vara en hemlis tills jag fixat allt. Åååh vad jag längtar!

Jag känner mig nu som en liten vårlök som håller på att blomma upp till en fin blomma. Under vintern ligger jag i ide och nu när solen tittar fram gör jag de samma.

Jag vill ut och göra massa, jag gillar egentligen inte att vara ute och gå men som te x i helgen vart jag ute och gick 2 ggr, de ni. Jag sitter även och små planerar vad jag ska/vill göra i sommar och hoppas att jag hittar något jag kan sysselsätta mig med under vintern, så att den inte blir tråkigt IGEN. Men med min ultimata idé så kommer jag att ha att göra. Så nu har jag en massa planer. Så de kommer bli en liten liten vändning här i livet. Igen stor men jag hoppas på de bästa.

 

Jag vill vara en liten röd krokus. Finns nog inga röda men jag vill vara en röd ändå. Jag vill vara speciellt för jag är speciell, Haha.

 

YES!!!

 

Imorgon kommer MR. Samsung och hämtar min upp-och-ner vända tv. De gick väldigt fort att få hjälp av dem, tyckte de vart väldigt bra. Hoppas dem kan fixa den nu också, men de löser dem nog.

Jag ringde nämligen dem igår och ville ha mer hjälp. För att jag hade återställt tv:n som dem sa att jag skulle göra men fortfarande upp och ner. Sen försökte jag uppdatera tv:n som dem sa men fortfarande upp och ner.

Sen när jag ringde så var jag tvungen att ha kvittot nära mig. MEN JAG HAR JU TAPPAT BORT DE!! DÖÖÖÖÖÖÖÖ bara för att jag varit duktig och flyttat 2ggr. Men jag åkte iväg till Siba och dem hade kvar mitt kvitto i systemet, jätte bra tyckte jag. Så jag åkte hem igen och ringde Samsung igen och fick all hjälp, typ, dem kommer och hämtar tv sen får vi se, haha.

Peace!!


Kommentar:
#1: Veronica

I know! Blev chockad för Uffe gillade verkligen inte dom,, haha. Förutom att 38:an är för liten och 39:an är för stor, så jag måste ha inlägg, så måste jag nog säga att dom sitter så skönt som ett par "såna" skor kan ;P Nu ska man bara hitta tillfälle att inviga dom också =D

2011-04-12 @ 14:29:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: