Anna

2011-04-19
20:36:13

Ork...

Jag tycker att du egentligen borde mogna och kanske börja umgås med folk i typ din ålder. Och lite mindre med folk som nyligen upptäckt alkoholen. Kanske börja bete dig för dig ålder. De är inte mitt problem egentligen, fick detta bara på mina tankar idag. Ditt beteende är ganska töntigt egentligen med. Orkar heller inte bry mig vill bara yttra mig lite och sjunka lite till din nivå och dra tillbaka min ursäkt som jag gav dig för ett tag sedan. För de var egentligen inte jag som skulle säga förlåt från början, inte jag som började bete mig konstigt. Sen verkade de ändå inte betyda något eftersom du bara spelade för att få tillbaka de som var ditt. Och jag spelade med på dina noter en kort stund för jag ville vara din vän. Men jag är glad att ja inte gjorde mer. Antagligen är de grupptrycket som gör dig som du är.

 

Tack för de vi hade men de kanske vart bra att vi skiljdes, vi är ändå inte i samma nivå.

Bye

 

Ork…


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: