Anna

2011-04-17
14:16:45

Lördag 2011-04-16

Usch igår fick jag gjort massa kändes de som. De vart en ganska bra dag igår med tills vi skulle ut efter förfesten. Eller ja jag hade trevligt sällskap ändå eller så. Men jag ville ut och dansa men alla bara stack varsitt håll och ja de blev konstigt i slutet.

 

Igår så fick jag sålt min dator (Lilla Lagget) Ännu en gång så kändes de lite i hjärtat att göra sig av med saker. Men de är för en bra sak. Sen upptäckte jag att de är jävligt härligt att ha mindre saker. För jag skulle rota fram pärlor och pärlplattor till mamma, så då skulle jag in i mitt spökförråd. Och denna gång slapp jag slänga ut alla lådor för att kolla igenom dem. Eftersom jag har tömt och gjort mig av med en massa lådor. Så jag kunde stå där inne och leta, jätte bra och jätte läskigt men de gick jätte fort. De gillas.

 

Jag la även upp lite mer saker på blocket och tog bort gamla annonser, så jag får hoppas på att någon blir sugen på att köpa. Då blir jag en väldigt glad Anna vett ni.

 

Sen städade jag igen. Känns som att jag städar typ varje vecka nu. Innan vart jag la mer slarvig, men nu dammsuger jag, dammar moppar golv, diskar och allt sånt varje vecka. Känner mig så duktig och vuxen haha. Men nu när man bor i en finare lägenhet så vill man ju gärna ha de fint och om folk kommer över så slipper man skämmas. De ända problemet jag har nu är lukten från råttorna, som folk inte brukar gilla. Men nu när de börjar bli varmare så kan man vädra oftare så jag har lyckats få de att lukta mindre.

 

Och dagen blev mkt bättre sedan när jag skulle byta om till party outfitt och allt blev så lyckat, skit nöjd blev jag. Eftersom jag ändå har lite dåligt självförtroende så blev jag väldigt glad att de blev så bra. Tummen upp för de med. De var nästan en sån dag man borde köpt en trisslott, kanske skulle ha lyckats vinna något då haha.

 

Lite kass kvalité, men så är de när man har en iphone 3gs

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: