Anna

2011-04-22
17:05:38

Jag ska bli med råtta...

IGEN!

Fan då att man ska älska djur så mkt. Nu vart en som ville bli av med råttor, 2 mammor med ungar = 25 råttor bortskänkes som sällskap eller ormmat, stod de om jag mins rätt. Så är de så några på Ifokus som hjälps åt med lite allt möjligt. De är inte alltid jag kan bidra eftersom allt sker i Stockholm känns de som. Men denna gång är de i Skåne, tror jag. Så denna tjej som kommer att ta alla 25 råttorna undrar om de finns några som skulle kunna ta någon/några ungar när dem är redo att flytta. Så jag sov på saken lite och kände att Jerry är nog redo för att få en kompis nu. Och som jag fattade de som så är alla Roans och jag gillar verkligen den färgen/täckningen. Och hoppas jag att någon ser ut som Mamma råtta. Men förmodligen ser dem ut som Millie och Nour. Aja jag ska bli med rått pojke.



 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: