Anna

2011-04-10
18:47:41

Härligt väder

I helgen har de varit toppen väder. Jag har dock inte orkat träna så jag har gått promenader istället, hem till mamma och tillbaka. Och så har jag suttit och solat hemma hos mammsen. Fick faktiskt lite färg idag. Ganska kul att jag inte tog av mig mitt halsband så nu har jag en vit stjärna på bröstet. Lite svår att se för att jag har inte så mkt färg men om ni kollar noga så ser ni nog.

 

 

 

Jao sen så har min tv fått fnatt. Den är inte jätte gammal och så börjar den krångla. Den brukar ändra färg till te x jätte grön, röd eller blå men då startar jag bara om den så blir den normal igen. MEN igår när de hände och jag gjorde de gamla vanliga så fick den mega fnatt, bilden blev upp och ner. Och hur jag än gör så lyckas jag inte rätta till det, surt. Men jag har mailat Samsung och i morgon ska jag förbi Siba och se om dem kan hjälpa mig. Jag har inte råd att köpa ny tv. Och den är bara ca 1 år och 4mån, man tycker ju att den ska hålla lite längre.

 

 

För övrigt så vill jag göra någon slags total vändning i mitt liv. Vet dock inte hur men något vill jag göra. Kom på också att den killen jag varit intresserad av är bara en kille man leker med det är ingen förhållande-typ. De skulle inte ha funkat mellan oss heller, tror inte han kommer lyckas med någon tjej någonsin. Han är för mkt player, lite synd om honom. Dock är jag arg på mig själv att jag inte kunnat släppa honom när han egentligen är trög i huvudet. GAH!! aja kommer la någon snart. MEN JAG VILL HA NU!! Men nu är de snart sommar och jag längtar massa till Swedenrock festival och hoppas att många hänger med.

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: