Anna

2011-04-16
10:32:57

BESVIKEN!!!

Igår så ville jag ta bort mitt löshår, färga håret och sätta i nytt löshår. De gick jätte bra att ta bort håret, lite pilligt men min mamma är PRO!

Jätte skönt var de att kunna klia hårbotten med en hårborste (de är de bästa jag vet) Ja sen började vi att sätta i de nya håret.

 

1. Vax naglarna jag köpte för att kunna sätta i 50 av de gamla slingorna var äckligt dåliga. Dem klibbade och trådade sig som smällt ost på värmetången och vägrade släppa.

2. De nya håret är RAK-klippt så de ser äckligt dumt ut nu så jag har ont i magen. De förra håret var typ ut-tunnat så att de såg ut som vanligt hår. Nu ser de fejk ut. Kul.. kanske inte.

3. Det nya håret var jätte tunt, de gamla håret jag beställde från samma person var tjockt och kraftigt. De var bra kvalite men inte denna sändning. Jag gillade att håret vart tjockt nu är de tunt och jävligt.

 

Nu vet jag inte vad jag ska göra för att tunna ut de så att de såg ut som det andra håret. Jag ångrar mig jätte mkt att jag fick idén att fixa om mitt hår. De är jätte fult nu inte snyggt någonstans. Jag är jätte ledsen. Mest ledsen att dem rak-klippt topparna så jävla fail. Och jag valde och beställa från samma person pga. att jag var så nöjd förra gången och då beställde jag olika färgen och alla var lika fina, tjocka och ut tunnade i topparna. PERFEKT var håret. NU är de bara bajs.

Känns som att mamma och jag skulle bara färgat över håret så att utväxten inte skulle synas och thats it. Nu när man ser detta resultatet. De är jätte fult! Ska gå gråta nu….

 

Vill för övrigt säga att min mamma är bäst!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fuck!


Kommentarer:
#1: klm

neeee,,min mamma är bäst

2011-04-16 @ 19:33:31
#2: Anna

SV: HAHA NO min mamma är bäst thats IT :D

2011-04-17 @ 11:11:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: