Anna

2011-04-04
20:55:48

Besviken, Sårad, Ledsen, Arg

Rycket säger att på min senaste fest blev en person drogad och att personen tog denna drink för att en tjej inte skulle bli drogad och våldtagen.

 

När jag frågade personen så blev personen bara drogad, inte att personen tog drinken ”från” en tjej utan bara fick eller tog denna drink. Och säger sen att de är tur att en tjej inte fick denna drink. När jag frågar vem personen fick drickan av så mins personen inte detta. Och att jag inte ska gräva i detta…

Eller har jag uppfattade detta fel? För jag mins denna konversation ganska väl.

 

Men nu är de så OM du nu blev drogad så tycker nog många synd om dig eller så. Men nu är de så att de är mitt ryckte som pajar. För vem vill nu komma hem till mig på fester igen? Ingen vill ju gå till en fest där man blir drogad och kan bli våldtagen…

Nu är de så att jag tar detta ganska seriöst för jag HATAR våldtäkter och jag ogillar verkligen droger. Och när jag går igenom folket i huvudet som var på festen så kommer jag inte på någon som skulle kunna ta någon drog som gör att man blir aggressiv och får minnesluckor av. Har även diskuterat detta med några vänner som känner folket som varit på festen och vi har kommit fram till lite saker. Men jag ska ringa runt till några och se. Sen funderar jag på att kanske anmäla detta till polisen för detta är inte acceptabelt, om nu polisen över huvudtaget gör något. Och lämna en lista på allt folk som varit här den kvällen, lite synd om detta är bullshit och att alla blir straffade. Sen tycker jag att de är lite synd att personen som blev drogad inte sa detta till mig dagen efter eller något och att jag var tvungen att få reda på detta via en tjej som jag aldrig har träffat förr. Så ofta att hon nu vill komma hem till mig på fest…

 

Dock kommer vissa personer inte att få komma hit mer plus att jag inte kommer ha så stora fester mer. För nu när man bor i ”stan” så vill ALLA komma på fest och ta med vänner. Innan när man bodde vid högskolan så var man tvungen att bjuda 30 för att 10 skulle komma. Utnyttjad? Yes…

 

Så jag vill, jag intalar mig att tro att detta inte är sant och att de bara  är en väldigt fuckad snefylla och att inte personen blev drogad. Om detta bara är ett ryckte så tycker jag att de är jävligt äckligt elakt att sprida ut. Vissa saker som kanske verkar roligt kan förstöra väldigt mkt för någon annan.

 

Om någon mer vet något om detta så skulle jag gärna vilja veta mer. Och kanske snacka med personen som gjorde detta om detta är sant. Jag vill veta mer för detta är inte snällt för någon,

 

Jag är jätte ledsen så att de gör ont i magen av att få detta ryckte på mig och mitt hem. Jag är besviken på personen som drogat att den gjort de i mitt hem, VÄLDIGT respektlöst av dig.

 

Märker man att man blivit drogat tycker jag att man bör anmäla detta. Droger är fan inget man ska leka med. Även Alkohol ska man inte konsumera för mkt. Egentligen är alkohol fett farligt med.

 

Sårad, Ledsen, Arg och Besviken är jag, Jag kommer inte på mer vad jag är, finns inte ord nog.

FAN!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: