Anna

2011-04-18
22:59:02

Äntligen!
Äntligen fick jag sålt mina skor. Jag la ut dem på blocket och 2 dagar senare så vart dem sålda. De var typ 3 pers som var sugna. Kunde nästan ta mer betalt känner jag nu, haha. Aja skit samma ännu mer "stuff" som är borta. Men de känns åter igen lite i hjärtat att sälja skor. Som jag skrivit massa gånger innan så har jag svårt att släppa saker. Men detta känns som ett bra sätt att jobba på de.

Bye bye Skor

 

På onsdag kommer en tjej och hämtar/köper en av mina burar. De gillas.

Nu ska djuren matas och jag gosa ner mig i sängen.

PEACE!!!





Kommentarer:
#1: Emma

Kärlek till dig med kusin :) Haha

Hatar alla måsten, fattar inte varför de bara inte kan gå upp i rök. Du, vart är det du tränar nu igen? Actic? För isåfall kanske jag kan träna med dig någongång, måste bli lite stark ;) haha



Puss

2011-04-18 @ 23:17:07
#2: Emma

Jaha okej, det var ju synd :( Du är ju så sjukt flitig, skulle behöva en sådan person ;) haha Jag är ledig på torsdag, vi kanske kunde ses för en fika eller promenad eller något?

2011-04-18 @ 23:33:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: