Anna

2011-04-28
08:48:06

Ådi var är du! Saknar dig!

Åååh jag vet att de är duktigt att cykla till jobbet och tillbaka. Men jag saknar min baby! Han kommer att komma tillbaka jätte fin snart (hoppas jag). Min cykelsadel gör ont på (?) rumpan, de är ju inte i rumpan, de är ju på rumpan jag har ont, aja.

Jag vill kunna sitta i min Ådi och lyssna på min uber musik och åka igenom stan haha nä men åka till jobbet iaf. Och nu ska jag få mina (nu ska jag få hans) ögonlock lackade till Ådi med så han kommer att bli ännu finare. Alla andra bilar kommer att flörta med honom, min Baby. Nästa vecka får jag tillbaka honom hoppas de blir tidigare. xoxo

I mon är man ledig iaf. Så då ska jag iväg och handla lite måste köpte pellets till råttorna så jag kan städa deras burar. Har iof något fine spån men de räcker bara till tjejernas bur. Jerry måste ha pellets eller så kan jag ta spånet till Lichi de var lättare för honom att gå i det. Råttorna är så stora så dem klarar av pelletsen plus att dem är bara på botten när dem ska göra sina behov. För att köpa detta måste jag CYKLA!! Suck dock slipper jag cykla till Willys på Eurostop för dem har ju öppnat nytt WillysNewhome.

Ska se om mamma kan kolla igenom mitt hår lite känns som att vissa fästen har halvt släppt. Plus att jag skulle vilja att hon klipper mitt "överhår" för att mitt hår vill inte lägga sig som jag vill. Blir bara något slags backslick och de gillas IKKE!

Allmänt babbel.

 


Ballong                                               Ballong!

Peace!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: