Anna

2011-04-20
22:11:35

Ådi goes SPA
FY FAN!!! Vad jag har varit duktig idag. När jag var på jobbet vart jag uber trött men eftersom jag hade bett pappa att plocka fram mina sommardäck så vart jag ju tvungen att åka över och byta. Och så har mamma tjatat på att jag aldrig tvättar min bil. Så ja, en snabb tvätt skadar inte. MEN nu kommer de otroliga, Ådi (min bil) fick värsta spa behandlingen.

 

  • Bytte från vinterdäck till sommardäck
  • Pumpade luft i dem
  • Tvättade bilen
  • RUBBADE bilen
  • VAXADE bilen
  • DAMMSÖG bilen
  • DAMMADE bilen
  • Fyllde på spolarvätska
  • Kollade oljan
  • Pappa fixade min trasiga Bak vindrute-torkare
  • Tvättade gummi mattorna.
  • Tvättade sommarfäljarna

 

De var nog allt. Men nu är Ådi len som en barnrumpa. Man vill nästan inte att han ska stå ute. Jag får ta 2 parkerings platser och typ polistejp runt om HAHA. Men nu slipper jag skämmas iaf, när jag ska lämna in bilen på lagning för nu är den jätte fin.

 

Ni får utsäkta kvaliten på bilden,

men har man bara en Iphone

till hands på kvällen så kan man

inte bli bättre.

 

Men jag kommer ha sjukt ont i morgon, i min armbåge. Jag känner de redan nu, jag började få ont innan på jobbet så tog jag sån där bedövnings/kylnings plåster så lugnade de sig lite. Men sen kom jag ju på den där briljanta idén att rubba och vaxa bilen. Så blir de ju automatiskt att man jobbar med högern, eftersom jag är högerhänt. Så nu isar de massa, aja snart är de iaf lite lång helg så man kan vila upp armbågen lite. Sen ska jag försöka dricka mer vatten för de skulle vara bra. Kommer ju ränna på toa och kissa hela tiden. Ont i foten har jag med eftersom jag suttit konstig med foten och tryckt, hoppas de går över tills i mön.

 

Notis

Jag har lagt till en ny fin kategori ”veckans bild” där jag och Jimmy Cederhag kommer att ta en bild varje vecka på våra djur och lägga upp. Mest för att vara jobbiga. Sen kommer vi ha ett nytt tema varje vecka. Denna vecka blev de –utomhus-, nästa tema får ni se nästa vecka. Spana gärna in bilderna. Dock är Jimmys bild finare än min denna veckan, men vem vet min kanske är finare nästa.

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: