Anna

2010-09-03
16:07:19

<3 Skor <3
Jag ÄLSKAR verkligen skor. Är helt galen i dom. Har snart en hel bokhylla full med högklackade skor. Nu är jag ute efter så höga skor som jag kan. Fick ett par skor av Emma när jag fyllde år förra året som är 11cm, köpte slynskor som är 12cm, fick ett par av mamma nu i veckan 12cm och nu de finaste.... 14cm klack!!! köpte jag på Nelly.com för 299kr. Jag tyckte de var sjukt billigt för så höga. Dom är jätte sköna att gå i oxå, lätta är dom och sitter perfekt. Längtar tills jag får gå med dom ute. De är sjukt trevligt att kunna bli lika "lång" som andra människo haha. Synd dock att dom inte fans i svarta skin, så de fick bli grå men de kan vara trevligt med annan färg än svarta. Love them!!


Kommentar:
#1: chrissie

jag hade faktiskt tänkt o köpa exakt likadana... spanat på dem endel ;)

2010-09-04 @ 00:15:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: