Anna

2010-11-20
19:30:36

Skor igen...
Ja, nu har hon köpt skor igen...

Blev ett par vita med små nitar på. 14cm klack och jag kommer fett trilla i dom helt klart. Jag får spara dom tills de inte är snö och slask ute. Dock ska jag ha dom på mig på julfesten med jobbet. Passar prima in med de jag ska ha på mig. Ville bara visa mina nya älskingar.

 

Kolladade runt lite och fick reda på att de typ är kopia av christian louboutin skor. Jag önskar att jag vore rik och kunde köpa christian louboutin skor.... Men jag tycker mina vita är snyggare för jag gillar inte med öppen tå.

 

 


Kommentarer:
#1: Ida

Hej, jag har kollat in dessa skor på nelly och vill gärna köpa dom. Men jag bara undrar en sak, nitarna på nellys hemsida ser guldiga ut men här på dina bilder ser de mer silvriga ut.. Så är de silvriga eller guldiga? svara gärna till min mail :)

2010-11-24 @ 21:09:58
#2: Sandy

ÄLSKAR DEM VITA! HOT!

2010-12-07 @ 22:08:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: