Anna

2010-12-29
00:25:17

The big bang theory

 

Jag har blivit besatt av att kolla igenom alla The big bang theory avsnitt. De jobbiga är att de har hindrat mig får att göra andra saker som jag planerat att göra nu när jag är ledig. Jag orkar inte göra annat eftersom de är så soft att sitta i soffan och kolla på serier. Måste kolla klart på hela... Jag är inne på 3:e nu så de är inte mkt kvar. Men ändå. Jag badade iaf mina råttor idag de är iaf en sak som man kan stryka från min lista.

Sen de jobbiga med detta är att jag äter som en jävla gris, för att jag är så rastlös. Jag är INTE hungrig ändå ska jag stoppa i min saker när jag sitter och kollar på serien. Idag har jag ätit Middag, popcorn, FÖR mkt choklad pudding, 6 klementiner och 1 energi dricka. Bara onyttigt, och helt onödigt för jag har ju inte varit sugen på något av de. Vill bara ha något att tugga på. Sen gör inte saker bättre av att dom äter KINA och THAI och PIZZA hela jävla tiden.

Åh Penny som är så jäfla snygg. Hur kan man ha sån kropp? De är då man får ångerst feukk! Att man inte tränat mer. Hon är så fin. Men de kommer la en dag snart :D

De får bli kina mat på fredag OM jag tränar hela veckan de är ju ändå nyår då. Ska ju ändå bara sitta hemma SJÄLV och jag vill de. Jag ska gosa med min nya pojk då. Blir väll att kolla på Big bang theory då med haha. Måste lägga in nya avsnitt på iphonen så jag kan kolla på de i mon på gymmet haha.

Glömde skriva att jag vet att Penny inte bara äter kina mat osv. som dom gör i serien. De är ju bara en serie... De blev lite skumt skrivet. Borde vara typ ett radbryte eller något bla bla. Så nu ändrar jag lite.

 

Fast jag får ju inte glöma den bästa barnvisan som Sheldon Coopers mamma sjunger till honom när han är sjuk. Den är jätte söt.

Soft kitty, warm kitty

little ball of fur

Happy kitty, sleepy kitty,

purr, purr, purr



Kommentar:
#1: klm

sheldon for president

2010-12-29 @ 19:36:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: