Anna

2010-12-10
00:02:45

9:e December
Idag har man gjort ännu en tattuering. Denna gången blev de 2 diamanter på typ höften, en på varje sida. Kommer bli snyggt till sommaren när man har bikini på sig (och tränat till magen). Bild kommer senare. Kan säga att de är lite fel ställe att ha dom när dom är nygjorda och man ska ha tunga arbetsbyxor på sig.

Sen är man lite skum av sig, haha. Först tänker, man när man bokar tid, fan vad snyggt de kommer bliiiiii!! Sen när man ligger där ångrar man sig för de gör så jääääävla ont, speciellt när de går över ben. Sen när man är klar och nöjd så börjar man planera nästa. Sen börjar ju samma visa igen...

=/

De är nästan som mina humörsväningar, dom är helt freaky. Som en gång på maxi när jag fick en sommarskiva
-JEEYYY!!! Jag fick en skiva :D
- VAH!!?!?! bara 5 låtar?!?!
- ÅÅÅH!! Linda Bengtzing :D

=/

Men till hösten ska man dit och plågas igen. Ska försöka få klart min arm då. Kommer bli nice.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: