Anna

2010-12-07
21:30:15

7:e December

 

Nörd som jag är så stod jag naturligtvis utanför Game i Halmstad och väntade på mitt förbannade spel. Och äntligen fick jag Collectors edition.

 

När vi kom till Game var de typ bra 7 pers som stod där. Lite besviken vart jag för jag trodde de var fler som skulle vara där. Men haha sen när vi gick därifrån med våra fina Collertors editions, jag och min bror, så var kön ganska lång. Och så började de att snöa, så vi slapp snön. Men tårna var kalla, men resten av kroppen var helt ok. Så var de bara FORT hem och in med skivan :D. Poster fick jag med hihi.

 

De jobbiga är att jag skulle spela på min Mage "Shegoo" men de är bara att jag har inte spelat på den gubben på länge så allt var nollställt kan man säga. Ivrig som man var ville man ju spela direkt men de funkarde ju inte. Fick ju hålla på att leta upp alla addons osv som kunde funka till Cataclysm. Spelade lite men sen blev jag för arg och trött så jag gick och la mig. Vaknade sedan vid 5.30 igen och letade upp allt och sen en powernapp till och sedan var man på spelandet.

 

Min bror stack till Mount Hyjal, där jag var först. Men jag ville göra några quest i orgrimmar så de ledde mig till något undervattensland. Först tänkte jag detta kommer ju vara ett helvete, eftersom man bara kan "hålla andan" en liten stund under vatten. Men sen fick man någon bubbla så man slipper tänka på de, så allt löste sig. MEN VET NI VAD?!?!?! Jag fick en sjöhäst att rida på som mount. Plus att när man går på botten av havet så ser de ut som att man går på månen.

 

Jag hoppas att jag kommer till lvl 85 fort så jag kan lvla upp min Hunter för de är den jag vill spela på egentligen. Men de är bara att jag varit så förbannat lat och haft andra prion än att lvla upp den. De ångrar man lite nu.

 

Som jag vet har de kommit 4 nya ställen man kan sticka till men jag har bara varit på 2. De andra kommer la snart. Man ska väll starta en ny lite Goblin snart med så man får se hur de är att starta som en sån liten sak.

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: