Anna

2010-12-21
09:41:13

21:e December
Igår fick vi julklapp från jobbe. Jag tackar så hemskt mkt för den. Vi fick "noblecard", de är ett presentkort där man får välja ut något från en hemsida. När jag flyttade hittade jag förra årets julklapp, ett noblecard, valde ingen förra året bara för att de inte fanns något kul.Men man kunde spara de för vissa saker "kostar" 2 presentkort. Men detta året fanns mer roligt, eller så missade jag bara de förra året :S MEN iaf. Jag valde ett chokladfondue set, med 6st dessertskålar + metallgafflar och 4st värmeljus och snygg svart serveringsbricka. Jag kommer ju äta mig fet =/ jag får tänka på att de är jobbigt att diska bort chokladen som är kvar haha. Då kommer jag ju aldrig vilja äta :P Lat som jag är.
Och sen så vade jag en klotgrill. Jätte smart tänkte jag, nu när man inte har balkong längre. Då kan man bära ner den på gården och grilla med vänner, mys mys. Plus att jag har en stor fins gräsmatta utanför mig så där kan man har grill piknik pluss att de är sol där på dagen. Kan de bli bättre?? GE MIG SOMMAR!!!

Tackar igen för julklapparna jag fick.





















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: