Anna

2010-12-17
19:18:39

17:e December
Jag vet mitt skriva-varje-dag-innan-julafton-sak failade. yeah yeah...

Idag blev min fina El Loco Ratzo skylt klar. Visserligen var de jätte lätt att göra, min tanke är att den ska ge någon slags gammal vägskyllt i mexico. Nu ska jag köpa 2 tequilas bara för att få hatt korkarna som jag ska sätta på sidan av skyllten. PROBLEMET är att jag inte dricker Tequila =/. Yeah yeah...

 

De var min kära vänn Jonne som började kalla mina råttor för "El Loco Ratzo" bara för att dom bara var till problem i början när jag fick hem dom. Dom började få sina ryck vid mat tiden på kvällen, gnagade sönder mina  kablar, soffa, blommor, tapeter. Klättrade där dom inte skulle och trilla ner, oj oj vad dom var jobbiga. Men nu är dom dö lugna. Nej inte döda men väldigt lugna. Nu tycker man om dom, Älskar dom.

 

Vill bara säga att jag tycker de är så sjukt att Lilla söta gubben Kim jong jil är så ond... Han ser ju så söt och snäll ut. Som en gubbe som ger karameller till barn som ringer på dörren.

Jag kollade på Oprah idag när några hade gått över någon flod till Nordkorea från Kina och spang tillbaka sen blev dom släpade till Nordkorea över isen och ja massa shit, inlåsa på ett arbetsläger för de. Dock var dom journaliser dessa töser. Iof är Oprah ett jäfla program från Usa där dom formodligen vrider på allt bara för att man ska tycka mer illa om Nordkorea. Eller något :S Usa är dålit på sitt sätt och Nordkorea på sitt sätt. Men man har nog mer frihet i Usa. Äsch dont care! Min poäng var iaf att han ser söt ut men är så ond.

Men ändå.. Sen är de helt sjukt att dom är bort låsta( :S ) från all media, internet. De är ju synd om dom att dom är så efter i all utvekling, bara för att denna lilla söta gubbe vill ha makt. Sen är de la Kina en flod bort så har dom allt överdrivet över teknologiskt. NU kan jag inte allt men vad jag fattat.

Gubbe lilla....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: