Anna

2010-08-22
23:22:37

Vila i frid Tant Sally <3

Min Tant Sally har gått bort nu, kl ca 14:10. Hon andades jätte tungt och sen slutade hon. Jag hade henne i min famn för att lugna henne, men de gick inte. Hon mådde så bra i går, hon åt själv och drack till och med själv av diet dricka. Tänkte detta går ju frammåt och hon hade lagt på sig bättre och slutat andas så tungt. Men idag när jag vaknade hörde jag pip från buren så låg hon där och kipade efter luft. Jag la henne i min famn och höll henne så i någon timma sen slutade hon andas tillsist, de var hemskt att se. Men hon var 2år 3mån gammal så hon var en gammal tant. Hon hade de bra här de märkte man på henne. Men de var väll dax för henne, synd bara att man inte fick ha henne längre. Nu får hon iaf komma till sina vänner som hon blev deprimerav av för att dom försvann. Och hon fick fina vänner i slutet. Jag kämpade så mkt för henne att hon skulle gå upp i vikt och bli bättre. Lyckades lite men hon orkade väll inte, de var kanske förstor förändrig för en gammal tant som henne att komma till ett nytt ställe. Jag tyckte om henne massor.

 

Jag har inte haft henne så länge men hon hade en fin personlighet, kommer sakna henne massor. Min lilla tant sally.

 

Vila i frid nu Sally vännen

2007-03-30 -- 2010-08-22

 


Kommentar:
#1: Emma

Vila i frid :( Sorgligt!

2010-08-31 @ 00:24:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: