Anna

2010-08-11
00:40:57

Tummen ur
Usch sikken ångest jag har. Har inte tränat normalt på typ hela sommaren ca 2mån. Skäms på mig. Sen så har jag haft ögoninflamation och allergi i 6 veckor nu. De gör inte saken bättre. Har sett suddigt i 6 veckor nu kan man säga. Har varit på ögonmottagningen och fått ny medicin. Om denna funkar SKA jag börja träna nästa vecka. Jag måste verkligen ta tummen ur, har blivit så jävla lat igen. Hade en bild förr i huvudet som gjorde att jag hade något att kämpa för eller vad man säger. Jag vill verkligen ha en vältränad och snygg kropp till nästa sommar. Känner nu oxå i ryggen och magen hur otränad jag är, har ont och min hållning är inte den bästa. Magen har blivit större oxå. Nä fan skärpning nu!

Nu när man har fått fast anställning så är ett av mina "mål" avklarat. Så nu har man cirkus 1år på sig att klara av nästa mål. Och de är att träna till sig en hyfsad snygg och vältränad kropp. Men de är bara att träna på och sen får vi se nästa år hur de blev. Sen får jag hoppas att min bror kommer tillbaka till träningen snart igen så vi kan biffa tillsammans.  Sommaren 2010!!

Ja man ser ju på första bilden hur svullen jag var sen till tränad nu är jag tillbaka till mitten bilden... suck..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: