Anna

2010-08-17
02:40:23

Funky towel, towel got the funk...
Joes Apartment

Haha, Jag vet inte om jag var trött eller om filmen verkligen var rolig, den gick på tv kl 04. Satt och små fnissade åt de små sjungadande kackerlackorna. Kackerlackor är sjukt äckliga men dessa var jätte söta och roliga haha. Han kan nog inte får bättre vänner än dom haha. Jag kollade på klipp idag igen för att se om den verkligen var rolig eller om jag bara var trött, men den var rolig skulle vilja se den igen, gamla filmer är nog dom bästa. Speciellt sånna här B filmer om man får kalla dom för de haha.

SE DEN!!!
Funky towel, towel got the funk...


Kommentar:
#1: sara

hahaha, jag såg den också. den var ganska rolig. men jag var rätt så trött jag med så vet inte ifall de va därför :/

2010-08-17 @ 02:45:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: