Anna

2010-08-21
17:37:30

Anticimex kan ju ta dig istället...

Fan så arg jag är. Jag har haft problem med mina ögon i 8 veckor nu, de är något jag är allergisk mot. Så stack jag till ögon mottagningen så skulle jag på återbesök i fredags då. Fick den elakaste läkaren någonsin, Hon läste mina papper och såg att jag har råttor hemma och direkt.

 

-Ja råttor är jätte allergiframkallande, det är därför vi har anticimex som tar han om dom.

 

-Öööhh?! de är mina husdjur...

 

Så sa hon att man inte ska ha gnagare hemma alls för de är jätte allergiframkallande. Och återigen därför vi har anticimex. OCH detta sa hon till mig på ett kaxigt sätt med ryggen vänd mot mig, medans hon kollade in i en datorskärm. Jag vet att råttor kan vara väldigt allergiframakallande. Men hon kunde sagt de på ett bättre sätt och INTE nämn anticimex. Kan slå vad om att om jag hade haft katt eller hund då skulle hon inte tryckt ner mig lika mkt. ååh blir så arg. Förra läkaren jag hade sa inte sånt han tog råtta som ett djur precis som katt och hund. men nä inte hon...

 

Nu har jag bokat tid för allergi test, så vi får se om de är råtta eller annat...

 

Har sökt efter en till lght i stan nu. Hoppas verkligen att jag får den lght för den var ruskigt fin, och den kändes som att jag kunde känna mig hemma i den. Jag håller verkligen alla tummar och tår att jag får den.

 

Arg är jag iaf... Anticimex kan ju ta henne istället för mina råttor....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: