Anna

2010-08-29
20:03:26

Amzy och Millhouse

Torsdags 26 agugisti fick mina två sista Roborovskis somna in, Amzy och Millhouse. Dom blev hela 2 år och 8mån, Gamla små saker. Men dom hade ett fint liv med bra mat och bo. I 4 år har jag haft robbar och nu somnade de sista in sorligt nog. Nu har jag 2 chabells kvar Lich king och Thrall. Men jag ska satsa mer på råttor istället dom är lite roligare. Men de känns så tomt utan mina små popcorn. De blir nog lätt de när man haft så många. Just nu ska jag ta en paus med hamstrar men en dag ska jag skaffa igen, speciellt robbar. Jag har ju nog 3 flyttlådor med prylar till hamstrar. Man samlar ju på sig efter ett tag. Tycker även att jag varit duktig på att ta hand om dom.

Vila i frid mina Små popcorn


<3 Amzy och Millhouse <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: