Anna

2010-08-18
02:16:51

Äckliga äckliga lägenhet....
Ååh jag är så gnällig idag. Känns som att jag städar min lägenhet heeela tiden. Dammsuger, moppar, plockar undan och håller på, ÄNDÅ ska de alltid vara stökigt. Sen har jag 2 nya råttor som gräver i mina blommor hela tiden och skvätter ut all jord. åååh! DE luktar illa! Vet inte om de är jag som är så kräsen med lukten eftersom mamma gnäller hela tiden. Vet att de luktar djur, jag tycker de luktar gott... men jag har fått in de i huvudet att de är illa för att mamma gnäller!!! Sen så har jag en fluga som surrar om kring som aldrig vill dö, fattar inte varför den ska sitta på mig hela tiden, den är bajs jobbig. GAH!!

Sen så har jag inte fått tillbaka min Satio än från lagningen! 4 veckor nu. Jag och mamma räknade ut att min mobil varit på lagning i 3 mån om man räknar ihop allt och jag köpte den i December. Denna gången är de reklamation men dom på SONY är skit sega den har varit där snart 1½ vecka, man kan gå in på en hemsida och kolla vart den är. Så som jag fattar de så ska jag få en NY telefon så varför måste jag vänta dåååå. Och de verkar som att telenor inte säljer Station längre, så hoppas jag att jag får välja en Iphone, kommer jag säkert inte få. Kommer säkert få någon gay sonyericsson mobil vill inte ha de. Just nu är jag så gnällig att jag inte vill ha något mobil. Håller mig till min Thouchwiz, den funkar. ÅÅH!!!

Sen! Så är de skit jobbigt med Råttan Tant Sally, för hon vägrar att äta. Fattar inte vad jag ska ge henne så att hon ska bli tjock och glad som Mamma råtta. Sally är skit kräsen och vill inte äta något mer än sin Low calorie dricka och ibland vill hon äta lite kex. Idag fick jag i henne lite spagetti men de var knappt. Jag hoppas verkligen att hon piggnar till snart och kan äta själv. Dock har hon gått upp 30g i helgen så de är ju bra. Men hon är en kräsen liten tant!! ÅÅÅH!!!

Sen! Mina ögon är fortarande jobbiga. Tack så mkt Martin detta, är 7:e veckan nu och jag ser fortfarande suddigt. Ska på återbesök på ögonmottagningen på fredag. hoppas de hinner fixa sig tills dess. Orkar inte med mer ögondroppar och salvor. Detta har kostat mig 950kr hittils, blir fan galen. Fick några droppar nu senast men dom funkar i kanske 10min sen är de suddigt igen. Kan dom inte bara ge mig någon STARK medicin så de försvinner. Eller förstår dom inte att 7 veckor med ögon problem börjar bli liiiiite jobbigt???

Sen!! Så känner jag mig så himla fet. Jag har inte tränat normalt på 2mån så jag har gått upp 3 cm runta magen. Vill inte äns veta vad jag väger nu heller. Jag har sån ångest nu. Sen när jag kollar på bilderna på mig rygg och sen på min nu. så är de fan illa. ÅÅh!! Så i måndags skulle jag iväg och träna, så vart jag redo att sticka, Skulle bara jaga in råttorna. men NÄ Maja ska få sina små rycka och vägra komma komma ut ur soffan, så jag får hålla på och jaga henne jätte länge och sen lugna henne. Så nä ingen tränning... Sen råkar jag vara uppe till kl 04 så ska jag upp kl 8 men då hör jag inte väckarklockan och VAKNAR kl 11. Inte lönt att träna då heller. Men ja får la göra ett nytt försök i morgon OM jag lyckas. För jag skäms ju över min kropp som den ser ut nu. ÅÅHH!!!

Sen vill jag ha min LÖN så jag kan tanka min bil och köpa en raving rabbit gossedjur som skriker bwaaaaaaaaah!!! Vill gnälla på mer men orkar inte skriva mer och mina djur vill ha mat, Mamma råtta klättrar och håller på, på mig. åååhhh....



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: