Anna

2009-10-20
00:10:14

Stackars liten =(
Idag vid 14 tiden märkte jag att en av mina hamstrar inte mådde så bra. Hon var jätte slö och orkade ingenting. Jag plockade upp henne och nöp henne i skinnet lite för att kolla om hon hade vätskebrist och det hade hon inte. Så jag tog en liten sån spruta och tvångs matade henne med vatten, tillsist kviknade hon till och började dricka själv ur sprutan. Så jag ringde mamma och frågade henne om hon kunde passa henne under kvällen, och ge henne lite mat och vatten så hon klarar sig. Så ringde jag veterinär fick en tid 9.15, Bokade tid för 6st hamstrar för dom börjar tappa päls av ingen anledning =/ Men inte shego dock. Och denna lilla tösen håller ju på att tyna bort :( Tror det nästan är bäst att låta henne gå. Men jag ska se vad veterinärerna säger. Jag tror att hon har en tumör eller något i magen för jag kände en hård klump i magen. Sen vet man ju aldrig, Hoppas på det bästa. Hon är ju nästan 2 år gammal typ 1 år och 10mån något sådant.  Men iaf, så körde jag henne till mamma, så tyckte den lilla tösen att det var kallt ute för när jag komm in med henne så skadade hon stackars liten. jag gnuggade lite på henne så hon skulle bli varm sen fick mamma ta över. Min Mamma är bäst, hon ska ta hand om henne i mon med om hon överlever natten. Märkte med att hon var helt blå vid bakbena och hon verkar ha ont där när hon går. :( och nu när jag skulle köra hem henne från mamma och pappa så la jag henne innan för min tjocktröja och jacka så hon inte skulle frysa. och varmt tyckte hon nog att det var för hon sov hela vägen hem.

Usch en massa sånt här kommer hända snart för alla är så gammla och kommer försvinna en för en. :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: