Anna

2009-10-31
18:46:39

Pumpa
Igår så cuttade jag pumpa och den blev assss cool. Jag blev jätte nöjd med den!! ååååh :D bara kolla !!

 

Ååh så fick jag reda på att Super mario PLATFORM kommer till wii New Super Mario Brothers Och jag villllllll haaaaa det kommer ut 20 nov och jag ska sååå köpa det. Bara måste ha det, nu blev jag jätte sugen på att spela 8-bitars! Jag är sugen på att spela många spel nu typ Först wow sen zelda windwaker till Gamecube (men man kan spela via wii) och nu super mario bros till 8-bitars. Mmmm :D

Peace out.


Kommentar:
#1: Johanna Olsen

Hej Anna =)

Det här är Johanna (Olsen).

Hoppas du mår bra!

Jag tänkte bara kolla, hur fick du tag på din lägenhet?



Kram

2009-11-16 @ 09:44:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: