Anna

2009-10-18
03:21:00

Gamlingar :)
Jag var och letade efter en bild i mina bildmappar så hittade jag bilder på Dr.Drakken och Shego när jag precis fått hem dom. Ååh så fina dom var MEN dom har förändrats jätte mkt, GALET mkt. Då var dom små och runda och hade jätte fin päls. Men nu är dom jätte smala och skabbig päls. Men dom är ju visserligen 2 år gamla nu, det är gammalt för en sån liten sak. Men lika pigga är dom, fast Dr. Drakken sover lite mer än vanligt nu, men som sagt dom är gamla nu. Tror det var oktober 2007 jag fick Dr.Drakken och Shego av Mamma och Pappa i födelsedags present. Så nu borde dom vara 2år och 1mån och några dagar. För dom var 4 veckor när jag fick dom, Mina små gamlingar :)

 

Detta är nog dagens höjdpunkt!

 

Haha Min granne som bor högst upp han gick ner i trapphuset med en full kompis, så ville hans kompis ringa på dörren hos grannen jämte mig för att busa, så sa grannen till honom
-Nej ring inte där det bor en gubbe där.
(jag står och kollar genom hålet bara för att jag är så jävla nyfiken) Sen vänder
han sig om mot min dörr och säger
-Och DÄR bor det Två snygga tjejer.
Haha jag var jätte tvungen att ringa Emma direkt efter detta, så jävla nöjd jag var efter det :D

 

Nöjd liten Anna

Peace out!


Kommentarer:
#1: Anonym

sa de inte att det var en tant som bodde granne med dig? :S

2009-10-19 @ 16:19:11
#2: Anku

Äsch något sånt sa dom =/ tror dom har noll koll. tyckte det var elakt att skriva tant när det bor en gubbe där.

2009-10-20 @ 00:11:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: