Anna

2009-11-17
18:11:13

31 dagar kvar....
31 dagar kvar till julledighet och då det snart blir JULAFTON! :D jag går runt med julkänsla hela tin. det är jätte jobbigt.


Jag är skit sugen på en satio, men jag har jätte beslutsångerst :( det är hemskt. Jag har en bra mobil som funkar och är jätte bra. jag är nöjd med den. behöver ju inte en ny. Men sation är så sjukt cool. ååh vill ha!! men jag vill inte =/ jag ska se om jag ska köpa telefonen den 25:e eller något så jag har lite tid att tänka på det :) Skulle vilja ha den svarta då. men ååååh vill ha men ändå inte DUMMA DUMMA känslor!!!

Längtar även till den 25:e så jag kan shoppaloss lite ska köpa sån granslinga med ljus i som jag ska sätta på mitt balkongräcke så det kan lysa fint till jul. Hoppas det kommer snö snart med så det kan lägga sig så där fint på lampiorna <3.

BTW detta är 4:e veckan jag hostar, det vill bara inte försvinna. suck =/ men det är dock inte lika jobbigt som det var förra veckan. Yeah yeah. Ska kolla på lite tv nu :)

Over and out.

Kommentar:
#1: klm

ajfån is the shiet :P

2009-11-19 @ 18:39:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: