Anna

2009-11-18
17:42:53

30 dagar kvar nu...
Det går ner iaf. som jag ska göra! jag har varit på gymmet idag igen :) 3 dagen på raken det ni. Jaa för er som tror ni vet allt, jag tränar olika kropsdelar per dag så ni behöver inte oroa er. Förra veckan tränade jag 5 dagar på raken, skit nöjd, JAG ska ner i vikt så är det bara eller kanske inte ner i vikt men bort med fettet och dit med muskler, HELL yeah! Känner redan att magen min har blivit lite starkare.

Idag har jag varit med mina barn hos doktorn. Dom fick sin sista Hår-säcks-lus-spruta. Alla utom lilly hon ska ha en till gång. Man märker resultat iaf det är nice. Ååh i går så tog jag ledigt från jobbet för att åka till doktorn med dom dom hade skrivit 17/11 på lappen men skrivit in 18/11 i datorn, blev lite besviken eftersom jag tagit ledigt från jobbet för detta. Så det var bara att ta ledigt dagen efter med, suck men jag fick iaf lite rabatt eftersom dom gjort fel. Äsch nöjd är jag iaf bara om mina små pälsbollar mår bra :) Dom var så duktiga när dom får spruta, men det lät så äckligt när hon stack igenom nålen, plick, usch.

Nä dusch dax.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: